#PaRstudioMelnik

Jsme tu pro vás na objednání:

+420 725 977 351
Naše stroje až do odvolání vlády odpočívají. Snad se to už brzy změní. Těšíme se na vás!

Uzdravte svůj jídelníček

„Od zítřka začnu jíst zdravě,” kolikrát jste si dali podobný slib? A kolikrát jste ho dodrželi? Víme, proč podobná rozhodnutí často končí dříve, než začnou. Jde o maličkost. O velmi důležitou maličkost…


Honem, fofrem, šup 

Žijeme v uspěchané době a chceme všechno rychle. Nejlépe hned. Ale co se stane, když ze dne na den totálně překopeme svůj jídelníček? Nic. Tedy alespoň z toho dlouhodobého hlediska. Týden, dva, možná měsíc dokážeme dodržovat nějakou úmornou dietu, ale stejně jednou podlehneme. Smlsneme si na něčem "zakázaném” a pak se to s námi veze dál. Naše vůle se zlomí. Zkrátka si řekneme: „Jasně, že si dám pizzu. Stejně už jsem tu dietu porušila!” Znáte to?


Jděte na to mazaně

Pojměte svou změnu stravování jinak. Chytře. Nenápadně a pozvolna si do svého jídelníčku přidávejte zdravé jídlo. Začněte třeba s vodou. Jestli pijete něco slazeného, zkuste to následující týden vyměnit za obyčejnou vodu. Další týden si dopřejte denně dva kousky ovoce a tak dále. Připravte si plán. 

Stále si budete pochutnávat na jídle, které máte rádi (klidně i na pizze), ale zároveň začnete jíst zdravěji. A jednoho krásného dne se to stane. Co? Pro nezdravé jídlo už nebude prostor. Nebo jen hodně malý. 


Trocha inspirace 

Tápete v tom, jak svůj jídelníček zlepšit? Mrkněte na naši inspiraci: 

  • 2 x v týdnu rybu
  • 2 x v týdnu luštěniny
  • cca 400 g zeleniny za den
  • cca 200 g ovoce za den 
  • bílé maso (je méně tučné)
  • mléčné výrobky - zakysané nápoje, tvaroh, kvalitní sýry
  • celozrnné obiloviny 
  • ořechy
  • preferujte jednoduché potraviny 
  • vyřaďte polotovary 
  • nepřehánějte to s alkoholem (prázdné kalorie)
  • zbytečně nedosolujte 

A teď to nejdůležitější na závěr - hýbejte se. Třeba u nás.



Vybrali jste si boty od Petera Legwooda? U nás si je vyzkoušíte a vyzvednete.

Top